Szkolenie ma na celu:
- Pokazanie, jakie narzędzia można wykorzystać, aby skutecznie pisać publikacje naukowe.
- Zwrócenie uwagi na praktyczną stronę pisania tekstów naukowych z wykorzystaniem różnych narzędzi.
- Wyrobienie umiejętności obsługiwania różnych narzędzi służących do pisania i związanych ze wszystkimi etapami tworzenia publikacji, w tym zarządzania zespołem badawczym.
- Pokazanie różnych internetowych źródeł zasobów naukowych (w tym zasobów Open Access).
- Uzmysłowienie wagi wskaźników oceny czasopism naukowych (analizy cytowalności).
- Podpowiedzenie, czym kierować się w wyborze czasopisma naukowego, do którego składa się tekst.
- Omówienie najważniejszych wskaźników oceny dorobku badawczego poszczególnych naukowców.
- Charakterystykę i przygotowanie do używania wybranych serwisów społecznościowych dla naukowców (w tym Google Scholar).
W trakcie szkolenia wyżej wymienione zagadnienia będą zaprezentowane praktycznie. Prowadzący zaprezentuje liczne narzędzia, dzięki którym uczestnicy nabędą odpowiednie kompetencje odnoszące się do pisania artykułów, prowadzenia badań, wyszukiwania zasobów.
W trakcie szkolenia wyżej wymienione zagadnienia będą zaprezentowane praktycznie. Prowadzący zaprezentuje liczne narzędzia, dzięki którym uczestnicy nabędą odpowiednie kompetencje odnoszące się do pisania artykułów, prowadzenia badań, wyszukiwania zasobów.
Szkolenie odbędzie się 27 marca za pośrednictwem aplikacji Ms Teams.
Czas trwania szkolenia od 10.00 do ok. 15.00
Udział w szkoleniu jest darmowy a ukończenie potwierdzone certyfikatem. Liczba miejsc jest ograniczona.
Zapisy w formularzu: https://forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=7FC5suMenU2sXk3Z214Lc7aZV3w6LZRErOZRsbErW6VUNFBKU0RXOVFVVTMzMkFCVjE5M1E2Tko5MC4u