W ramach Sektorowej Rady ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej prowadzone jest badanie: Co przyciąga młodych? Pokolenie Z o pracy w branży marketingowej. Twórcy badania chcą dowiedzieć się m.in.: czy branża marketingowa postrzegana jest jako atrakcyjne miejsce pracy? Jak w opinii młodych ludzi rysują się zarobki w sektorze na tle innych branż? Jakie aspekty pracy są dla młodych Polaków najważniejsze?

W związku z powyższym Rada Sektorowa zaprasza do wypełnienia krótkiej ankiety. Badanie kierowane jest do studentów i absolwentów studiów do 26. roku życia zainteresowanych rozpoczęciem pracy w branży marketingu, mediów i reklamy.

Wyniki badania zostaną opublikowane w raporcie wydanym przez Radę Sektorową. Udział w badaniu jest anonimowy, a wypełnienie ankiety zajmuje ok. 10 minut. LINK DO ANKIETY  ZNAJDUJE SIĘ TUTAJ: https://bit.ly/3KpgIEx

Uniwersyteckie Spotkanie Świąteczne

Grudzień na kampusie to zawsze coś wyjątkowego. Zgodnie z tradycją Centrum Aktywności Studenckiej i Doktoranckiej UG...

Świąteczne Szachy z Fahrenheitem – turniej online dla społeczności akademickiej

Zapraszamy studentów, doktorantów i pracowników trzech gdańskich uczelni do udziału w turnieju szachowym online, który...

Kiermasz świąteczny WNS

Zbliża się nasze coroczne, grudniowe spotkanie świąteczne na Wydziale Nauk Społecznych — a kiermasz jest jego...

Wykład Prof. Sławomira Czapnika: „Życia na przemiał w telewizji. Aspekty społeczne i polityczne”

Serdecznie zapraszamy na kolejny wykład w ramach cyklu „Wokół krytyki społecznej”, organizowanego przez Wydział Nauk...