W ramach Sektorowej Rady ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej prowadzone jest badanie: Co przyciąga młodych? Pokolenie Z o pracy w branży marketingowej. Twórcy badania chcą dowiedzieć się m.in.: czy branża marketingowa postrzegana jest jako atrakcyjne miejsce pracy? Jak w opinii młodych ludzi rysują się zarobki w sektorze na tle innych branż? Jakie aspekty pracy są dla młodych Polaków najważniejsze?

W związku z powyższym Rada Sektorowa zaprasza do wypełnienia krótkiej ankiety. Badanie kierowane jest do studentów i absolwentów studiów do 26. roku życia zainteresowanych rozpoczęciem pracy w branży marketingu, mediów i reklamy.

Wyniki badania zostaną opublikowane w raporcie wydanym przez Radę Sektorową. Udział w badaniu jest anonimowy, a wypełnienie ankiety zajmuje ok. 10 minut. LINK DO ANKIETY  ZNAJDUJE SIĘ TUTAJ: https://bit.ly/3KpgIEx

„Obrońcy pańszczyzny. Kim byli, co myśleli, dlaczego jej bronili?” – wykład dr hab. A. Leszczyńskiego!

Przed nami kolejny wykład w ramach serii "Wokół krytyki społecznej"! 16 maja o godzinie 11:30 w auli S208 na Wydziale...

Wielki Finał Przeglądu Kapel Studenckich “FunFar” 2024

Z przyjemnością zapraszamy na emocjonujące wydarzenie muzyczne, które odbędzie się już w najbliższą sobotę, 13 maja...

„KWESTIA REPREZENTACJI. Co jest reprezentowane we współczesnych dyskursach globalnych?”

Już 8 maja o godzinie 11:30 w auli S207 odbędzie się kolejny wykład, w ramach serii Wokół Krytyki Społecznej, dr hab....

Weź udział w warsztatach The political significance of words: different ways of talking about the climate crisis!

27 maja odbędą się warsztaty “The political significance of words: different ways of talking about the climate...