Narzędzia personal brandingu – profil na LinkedIn

LinkedIn to największy portal do zarządzania karierą. Jeśli szukacie pierwszych doświadczeń zawodowych, chcecie popracować nad profesjonalnym wizerunkiem w internecie lub znaleźć wartościowe kontakty, warto rozważyć założenie profilu w portalu. Podczas warsztatu uczestnicy dowiedzą się, dlaczego warto aktywnie korzystać z LinkedIn oraz popracują nad własnym, atrakcyjnym dla potencjalnych pracodawców, profilem w LinkedIn. Dzięki warsztatom zyskają umiejętność samodzielnego dodawania odpowiednich treści oraz większą pewność siebie w poruszaniu się po platformie LinkedIn.

Prowadząca: Magdalena Iwanowska, psycholożka społeczna, zatrudniona w Zakładzie Psychologii Ekonomicznej i Psychologii Organizacji Instytutu Psychologii UG, gdzie prowadzi wykłady i warsztaty z obszaru psychologii mediów, public relations i marketingu. Od ponad 5 lat zajmuje się także organizacją i promocją wydarzeń naukowych i popularno-naukowych oraz wspiera organizacje trzeciego sektora w obszarze komunikacji, budowania strategii marki, a także praktycznego wykorzystania technologii.

Szkolenie odbędzie się w formie zdalnej 19 lutego 2021 o godzinie 10:00 (czas trwania około 2 godzin) . Zgłoszenia do udziału w szkoleniu przyjmowane są za pośrednictwem formularza do  17 lutego 2021. 

ZAPISZ SIĘ

Turniej o Puchar 55-lecia Uniwersytetu Gdańskiego

Open, Blitz, Rapid i Turniej na II i III kategorię – ponad tydzień rywalizacji, międzynarodowa obsada i wyjątkowe...

Relacja z V Kongresu Młodej Nauki

Między 17 a 20 lipca 2025 roku Gdańsk ponownie stał się stolicą młodej nauki. V Kongres Młodej Nauki, zorganizowany...

Dobrostan psychiczny w środowisku akademickim – panel w ramach V Kongresu Młodej Nauki

W ramach V Kongresu Młodej Nauki, który odbywa się na Uniwersytecie Gdańskim, 17 lipca o godzinie 17:00 na Wydziale...

Release The Energy 2025 – interdyscyplinarna konferencja studencka

Już 22 października na kampusie Uniwersytetu Gdańskiego odbędzie się druga edycja konferencji „Release The Energy” –...